Przejdź do treści
Udostępnij
Udostępnij

Specjalista ds. Administrowania Kontraktami Strategicznymi

Miejsce pracy

Warszawa

Numer referencyjny

12/02/2025/PK

Twój zakres obowiązków

  • Wsparcie Działu Zarządzania Kontraktami Strategicznymi w procesie nadzoru nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą
  • Nadzór nad rejestrem pism przychodzących i wychodzących
  • Koordynacja odpowiedzi na pisma przychodzące zgodnie z kontraktem oraz przyjętymi procedurami komunikacji
  • Weryfikacji pism wychodzących pod kątem zgodności z zapisami kontraktowymi, w tym konsultacje z Działem Prawnym
  • Uzgodnienia treści pism wychodzących z osobami odpowiedzialnymi merytorycznie
  • Dbanie o prawidłowy obieg pism dotyczących kluczowych kontraktów, w tym wstępna dekretacja pism przychodzących
  • Opracowywanie zestawień i analiz w zakresie korespondencji
  • Komunikacja z wykonawcami w zakresie korespondencji

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Wiedza specjalistyczna w zakresie archiwizacji, zarządzania korespondencją i dokumentacją
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie B2/C1
  • Zgodnie z regulacjami obowiązującymi w Spółce każdy pracownik po zatrudnieniu musi posiadać poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważaniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej „poufne” lub wyrazić gotowość do poddania się, po dokonaniu zatrudnienia, postępowaniu sprawdzającemu celem uzyskania stosownego poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych

To oferujemy

  • Wynagrodzenie zasadnicze: 7.000 -10.000 zł brutto/m-c
  • Możliwości rozwoju zawodowego oraz ciekawe wyzwania
  • Udział w unikalnym na skalę Polski projekcie inwestycyjnym o charakterze strategicznym
  • Praca w ambitnym i dynamicznie rozwijającym się zespole
  • Atmosferę wsparcia i współpracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system nagradzania
  • Benefity pozapłacowe
  • Praca stacjonarna z możliwością pracy zdalnej zgodnie z zasadami pracodawcy
Przejdź do treści